První pokus

 První den ateliéru pokračoval druhým úkolem, kde jsme museli realizovat jeden z přednastavených výkresů.

Zatímco na začátku byly potíže (například s velikostí nebo umístěním objektu), podařilo se nám ho umístit do přízemí FA. Našli jsme poměrně rychle společnou řeč a pracovat jako tým, i když jsme se znali jen pár hodin. I přes svou nízkou úroveň znalostí českého jazyka jsem našel mezi kluky místo a slovo. Byl jsem za to moc rád, děkuji všem :)



Samotná práce pro mě byla velmi zajímavá především tím, že jsme dostali úkol, ale nebylo nám řečeno, jak to udělat. To jsem od studia architektury očekával. Zabývali jsme se kreativitou, našli jsme odpovědi na všechny otázky. Podle mého názoru je klást otázky sobě a odpovídat na ně nedílnou součástí práce architekta, a tak jsme to pocítili.




Komentáře

  1. realizovat jeden půdorys v měřítku 1:1, z představených výkresů :) čeština je někdy těžká i pro mne, ale ty ses už naučil opravdu hodně... :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Škola: první návrh

PechaKuchaLight

Koncept