PechaKuchaLight

 Jmenuju se Evgeny Martynov. Je mi dvacet let. Jsem cizinec a pochazím z Sibiře. V Čechach bydlím už 10 měsiců. Skoro celou tu dobu jsem žil v Brně a studoval stavební inženýrství.



Pár slov o místě, odkud jsem... Narodil jsem se a vyrostl v Novosibirsku. Je to docela velké město jako Praha. Zároveň je to však nejběžnější sibiřské město. Jediný rozdíl je, že toto město je velké, takže tam je spousta věcí. Takže jsem se mohl vyzkoušet v mnoha oblastech, než jsem si uvědomil, že chci studovat architekturu. 


Co se tyká vzdělání, tak jsem vystudoval střední školu, kde jsem měl inženýrskou specializaci. Během toho jsem zkončil uměleckou a architektonicko-uměleckou školy. Na poslední škole jsme studovali s pracujícími architekty.


S touto školou jsme také dělali architektonické projekty, které byly prezentovány v roce 2019 na Moskevské architektonické škole, pak v Německu (TUM a Universität Stuttgart). Pro mě to byla obrovská zkušenost s vystoupením před publikem i v angličtině.


Co se týče mých koníčků, tak basketbal hraju už 13 let. Byl jsem v městskem týmu i ve škole. Také mě velmi zajímá filmování. Dříve jsem chtěl jít studovat na režiséra nebo kameramana filmu. Doufám, že se mi podaří skloubit fascinaci filmovým uměním a architekturou.







 



Komentáře

  1. skvělá prezentace! doufám, že se něco o filmování od tebe dozvíme!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Škola: první návrh

Koncept